redflowers İlk doğumda erken doğum riski olup 37. Haftaya kadar progestan kullanıp kaçinci haftada doğum yaptınız
262634nur redflowers ilk oglumda 24 haftada başladı erken doğum riskim 37+5 te doğum yaptım ama tansıyonum olmazsa daha beklerdı belkıde
Cnsymn redflowers 20. Haftadan 36. Haftaya kadar kullandım 37 de suyum gelmiş ilk gebelik olduğu için anlayamadım az az geldiği için 38 de acil sezeryana alındım.
Tosbikimm redflowers Erken doğum riskim var bir erken doğumum vardı diye ikincide progestan iğne kullandım 37 bıraktım 39 da doğum gerçekleşti şuan yine kullanıyorum iğne doktorum 36 kadar kullanırız dedi
Mucizem2131 redflowers o yüzden değil de sorunuz öne çıksın diye üstte kalsın yazdım . böylece herkes görmüş olur altlarda kalmaz . insaAllah saglikla doğum yaparsınız ama bence 37 de o kadar erken değil zaten ilk gebelikler 37-38 de oluyor cogunluk
redflowers 262634nur bende 22. Haftada başladım akşamlari 1 tane fitil olarak kullanıyorum 37ye kadar devam edicez dedi doktorum
redflowers 262634nur benim erken doğum riskim var gecen doktorum söyledi aslında 21. Haftada detaylı da rahim ağzı 30 mm ölçüldü gecen günde erken doğum riskin var devam et kullanmaya dedi
262634nur redflowers benim. 24 mm di şükür 37 ye kadar durmustu ama hep ıstırahat ettım. Suan ıkıncı hamılelıgım yine rahım ağzı kısalığı var ama bunda daha iyi
redflowers 262634nur bende genelde hep yatıyorum ağır kaldırmıyorum dişarıda olduğumda da hep oturuyorum inşallah 38 yada 39u görmek nasip olur 🤲🏻 sana da nasip olur inşallah 🤲🏻
Lina34 redflowers valla ben daha bırakmamıştır kullaniyordum acilmamda vardı zaten sancimda vardı ama sezaryen oldum kordonu sarktigi icin