Bende bu tarz hurafelere çok inanmıyorum ama genelde ultrason resimleri okuyabiliyorum.. eltim 11. Hafta da hamileydi doktoru söylememişti ben görünce kız dedim tam emin olmamakla beraber ve doğru çıktı.. oğlumda da doktor bana demeden kendim görüp oğlum olacağını herkese duyurmuştum 😄şuan 3. Bebeğime hamileyim ama çok yeni 4 haftalık.. doktor randevum 3 hafta sonra