adatuna ben de 10+3um. Korkunç bulantı ve kusmalarim var ayakta dahi duramıyorum su içemiyorum her gün dua ediyorum. Başta prilam kullanıyordum ise yaramayinca doktor onyzd verdi bende sizin gibi çok korktum yan etkilerinden. Direndim önce sonra içtim yarım olarak bir faydası da olmadı bende bıraktım. 5yasinda bir de oğlum var. Onu bile gözüm görmüyor 😢 çok üzülüyorum. Allah hepimizi feraha çıkarsın inşallah. Ancak yaşayan bilir. Çoğu insana yalanmış gibi geliyor bu kadar kusulur mu bu kadar yatılır mi diye. O insanı daha da çok acıtıyor 😢