MinaGamze3 kesinlikle alınmalı dogumdan sonra sütünün ne zaman gelcegi belli olmuyo göğüs uçları acilmasinda cok yardimci oluyo ilk zamanlar bebek tam emmedigi icin göğsünde kalıyo bütün süt sagmazsan cok sızlıyo mastit eder.benim kızım küçük doğdu ememiyo mesela sağıp şırıngayla veriyorum makine olmasa yapamazdim.ben lansinoh kullaniyorum oglum doğduğunda almıştım 6 sene önce iyiki almisim şuan cok pahalı ve hala aynı performansı gösteriyo