Ruzgargulus Merhaba kızlar sorum başlıkta aslında ilk sezeryanımda dikiş yoktu bunda dikiş kullanıldı ve şuan bile yaram kötü duruyor dikişlerimi aldırdıktan hemen sonra kullanabilecegim hem yatıştırıcı hemde izi azda olsa azaltacak krem önerisi olan varmı