edabolukbasi3- Elbu parmak ucundan ayak tabanına kadar ölç canım sonra karşılığına bak internetten ne desem yalan olur şimdi taraklı falansa ayağı işler değişiyor çünkü
3_bebelianne Elbu Bence doğunca al minyonmu irimi olacak her bebek aynı numara giymiyor kimi 10aylık yüksek numara giyer kimine küçük numara olur ama benden tavsiye ortopedik al belki bilgin yoktur 3yaşına kadar falan o şekilde giydir😊
Elbu 3_bebelianne yok canım ortapedik alicam kizimdada o şekilde kullanmıştım görünce uygun bide alsammi diye duusndum