Kızlar en son 33.haftadq doktora gittim bana 36-37 de gel dedi ama çatı muayenesi yapacağım demedi. Normalde 32 de gittiğimde haftaya nst yapacağım demişti yani bir işlem yapacağı zaman genelde önden bilgi veren bir doktor şimdi yarın doktora gideceğim muayene eder mi yoksa haftaya mı bırakır