Gcgcgc Kızlar hurafeler bazen etkiliyor bazen etkilemiyor ancak siz hamileliğinizde saç kestiriyor musunuz? Saçlarım aşırı uzadı ve bu sebepten kestiremiyorum ne düşünüyorsunuz 😅
Deletedmom254 Gcgcgc çoook saçma geliyor ama duydum ya bir kere asla kestiremedim🥲 7 aylık oldum saçlarım rezalet ama doğumu bekliyorum
Guzelanne56 Gcgcgc yaa bana ilk bebegımde dedıler kestırme dıye ömrü kısa olur dedıler oğlum doğdu 2.5 ay sonra vefat ettı. 2. Bebegımde up uzundu yıne cesaret edemedim. Ama soylekı bı saçla ömür kısalmaz da uzamazsa hersey allahtan
[silindi] Benim saçımda inanılmaz uzadı rahatsız oluyorum ama bana da bu hurafeyi söyleyip kafama soktukları için her ne kadar hurafe olduğunu kabullensemde kestiremiyorum malesef 😅
3_bebelianne Gcgcgc Valla benim üçüncü gebeliğim herşeyi yaptım bir saç kestirmedim ama ben uzun saç seviyorum bakımınıda yapıyorum sebebi bu hurafeden değil