Kızlar bugün doktorum acilde nöbetçiydi benim biraz ağrım olunca gittim keseyi daha yeni gördüm kalp atışını da doktor gördü hatta bu haftada kese olmasaydı seni kürtaj yapacaktım dedi ama bizi bebek yanılttı dedi neyse asıl sorum şu geçen sene kürtaj olmuştum kesem fasulye gibiydi doktorum bozulmuş kese o dedi şimdi gene fasulye gibiydi gene mi bir sorun var acaba ki ama gayet iyi dedi olsa söylerdi herhalde 🤔🫣