Melo2 Ya karnımız hamilelikten sert oluyor bugün karnım yumuşak eskisi gibi sanki biraz da küçüldü korkuyorum bişey yoktur dimi hanımlar 19+4 oldum
gizzzy35 Melo2 o haftalarda henüz çok sert olmaz ki ? Bence çok endişe etmeyin ama içiniz rahat etmiyorsa bir acile gidin
Emine_pektas01 Melo2 31+6 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri yaşıyorum bunu korkmana gerek yok canım bebek kendını kastığı için öyle oluyor Allah’ın izniyle birsey olmaz rahat ol
[silindi] Arada benimkide yumuşayıp sertleşiyodu o haftalarda bi de sabahla akşam saatleri arasında karın büyüklüğü çok fark ediyodu sabah hamile değil gibiyim akşam 7 aylık gibiydim😅 sizde de bu şekilde olabilir ben şimdi 24+3 teyim
Melo2 Emine_pektas01 sağ olun bayadır gitmiyorum tam bayatlama denk geldi kontrol doktor da 2 hafta sonra renkliye gel direk dedi i1 buçuk ay olunca insan bin türlü seneryo kuruyor