Amorfati23 Arkadaşlar 2 gün önce beta 2089du bugün 2864 artmamış yani dış gebelik mi acaba bilgisi olan ya da bu durumu yaşayan var mı
Mom6535 Amorfati23 normalde iki katı olması gerekiyor iyi artıyor diyenler sacmalamıs canım dış gebelikte olabilir kimyasal da olabilir kese görülecek boyutta olması lazım yani ben 1200 civarı gördüm dış gebelikte 4 binlerce geldi göremedim düzenli artış olmasına rağmen iki günde en az beş bin olmalıydı diyebilirim değerin
Guzelanne56 Mom6535 he ya ne dıye öyle yazıp kadını yanlış yonlendırıyorlar anlamıyorum kese gözükene kadar 2 kat artış olmadı keşke gözüktükten sonra ise beta sabıtlenmeye başlar
Tekici Canım dış gebelik genelde bu rakamları görmeden düşmeye başlıyor, 1500 üstü beta da kese görünüyor direk bi doktora gitsen daha sağlıklı olucaktır umarım gönlüne göre olur 🙏