Kızlar merhabalar, geçtiğimiz perşembe günü 4+4te bir sebepten dolayı devlet hastanesinde kadın doğuma çıktım. Karından muayene ettiğinde keseyi göremedi. Şimdi vajinal de baksak göremeyiz deyip gönderdi. Anlamlı bir artış olmuş mu bakalım diyerek beta hcg baktırdı, 3000 küsur çıktı. Sonra da bayram girdi araya tekrar gidemedim. Normalde değer bu olduğunda gözükür diye okuyorum sürekli. Yarın 5+2 oluyoruz. Özelde doktora çıkacağım. Sizce kese gözükür mü yarın?