Sultan_44 Bende bu durumu yaşadım 3 gün vardı adet görmeme beta değerim negatifti Dr alttan muayene de de hamile değilsin dedi 1 hafta sonra gecikti diye tekrar kan testi yaptım 2bin küsür bişey çıktı, bayram girdi araya bu hafta gideceğim Dr a nasip 🤲
Nur19977 Sultan_44 Ya şu an ben de aynı durumu yaşıyorum 10 Haziran adet günüm 8 Haziran’da Predictor early marka ile test yaptım gölge çizgi çıktı daha sonra kan testine gittim 0.2 yazıyor akşam bir bakayım dedim teste kırmızı çizgi oluşmuş koyulaşmış anlamadım on haziran adet günüm yani bugün bakalım ne olacak
Acemianne27 Şuan bende bu durumu yaşıyorum adetime 5 gün vardı 3 tane test yaptım pozitif hastaneye kan vermeye gittim 0.3 çıktı ayın 10 unda yani bugün regli olmam gerekiyor ama aşırı derecede mide bulantısı yaşıyorum elim boğazımda gibi çok zorluyor
Nur19977 Acemianne27 ay merak ettim sonucu bakalım ne olacak sağ kasığım sızlıyor benimde midem çok yanıyor ve baskı var aynı zamanda sıkışmış gibi
Nur19977 Acemianne27 aynen myle ben gidip predictor early aldım en iyisi diye oda kafamı karıstırdı 🤣🤣🤣🤣 pozitif verdi yani bildiğin ama kan 0.2
Papatyakiz Benimde bugün regli günüm ama hiç bir belirti yok 2 gün önce test yaptım negatif biraz daha bekleyip tekrar test yapicam 🙈
Sosyalbiri Acemianne27 geçen ay birileri paylaşmıştı canım yine bu uygulamada. Regl öncesi hormonlar yükseldiği için kaset testler erken gebelik testleri hata verebiliyormus