Sizdenbirii1 Mda9 13 haftalık olcam perşembe günü gidicem ama bence çok erken değil mi cinsiyet için tahminde bulunsalar bile yanılma payı çok yüksek 😀
Birhayalimvr Daha erken degil mi cnm bende 11 sabirsizlikla bekliyorum ama internette saha ileri haftalar diyor kesin bilgi icin
Mda9 Birhayalimvr bilmiyorum canım bazı doktorlar hemen söyliyor sanırım doktorun tecrübesiyle alakalı benimkini 12. Haftada söyledi