Tabikiii kolay olur.neden olmasın hem allah onun gücünü o vakit öyle bir veriyorki sen bile nasıl başardığına inanamıyorsun hem sizin 2.doğummuş tecrübenizde var allah su gibi doğum nasip etsin canım hiç korkma allaha sığın en güzeli zaten evladına kavuşunca onu sağ salim kucagına aldıktan sonrası hepsini unutucaksın normal doğumdan daha güzel birşey yok rabbim yardımcın olsun sağ salim kavuşun bebişinle🥰🥰🌸