Btlll___ aşkım benimde aynı şekilde 28. Haftadan beri sürekli önden gittiğini fazla iri olduğunu söyledi doktor, anormal kilo alıyor dedi şeker yüklemesi yaptı, şeker ölçüm cihazı aldırdı şekerim çıkmadı. Şuanda 36+4 oldum hala çok iri olduğunu söylüyor ilk başlarda aşırı geriliyordum ama artık takmıyorum napayım umarım bebek sağlıklıdır diye dua etmekten başka bir şey gelmiyor aklıma. Diyet falan yaptım 1 ay hiç bir işe yaramadı tosuncuk alıyor kilo valla