Doğumdayken kesi atmak zorunda kaldılar ve dikişlerim oldu doktor (epibiot) nemlendirici vajinal jel yazmış ben bunu nasıl kullanıcam vajinanın içine diyor ama aplikatörü çok uzun içe sokmicaz dimi aynadan sadece görünen kısma sıkıcaz kullanan varsa beni bilgilendirebilir mi ve dikişleriniz ne kadar sürede iyileşti