Selin3434 alfametti galiba yanlış yazmadıysam adını, evet emzirirken kullandım, zaten kullanılmıyor olsa doktorumuz yazmazdı ☺️ sizede yazıldıysa mutlaka kullanın, ben çok uyku yaptığı için düzenli içmedim, gözümü açıpta bebeğimle ilgilenemiyordum, o yüzden bıraktım içmeyi