Happymoom 3 aylık hamileyim 🤰 karnım bazen böyle birisinin dikkatini çekecek kadar büyük oluyo bazen ise göbeğim hic yok derecesinde. Sebebi nedir sizce kafama çok taktım ya gazdan dolayıdır falan diyolar ama bide sizin görüşünüzü almak istedim 😓
Happymoom Sevdaninmucizesi o gazi bebişin büyüklüğü sanip bol bol hamile kıyafeti almaya başlayıp giymem değişik oluyo tabi😂🤣🤣🤣🤣🤣
Sngl_mhmt Bende 3.5 aylık olacam ama bi gram bile karnım yok sürekli karnıma bakıp ne zmn büyüyecek diyorum ama hiç bi ilerleme yok yemek yersem azcık çıkıyor sonra kayboluyor çıksa artık şu göbüşüm 😄
Happymoom Sngl_mhmt benimki de ara sıra cikiyo böyle görenler 9 aylık sanıyo sonra iki haftalık gibi oluyo hamile olduğumu anlayamıyorum kucağımiza Alalım Allahın izni ile de 😊😊
Sevdaninmucizesi Happymoom Bi ara ilk küçüldü eşime diyorum karnım küçüldü oda teskin etmeye çalıştı sonra yine gaz varken baktım karın yine çıkık sebebi gazmıs sonra dert etmedim 😂