Kitapkolik660_ Anneyim111 12 de bile ogrenilir ben 13+2 de öğrendim özel şart değil devlet 16 dan itibaren diyor zaten
Bayby_Mucizem Anneyim111 ozele gitmen sart degil canim ama nasil istersen tabikide devletde de belli oluyor yeterki cocuk kendini gostersin ben 16 haftaliktim gittigimde gostermedi bizimki
Anneyim111 Bayby_Mucizem aşkım parti yapmak istiyorum devlet de ki doktor direk sana söylerim yoksa doğumda ogrenirsin dedi ters bı şekilde o yüzden inşallah öğreniriz ya
Bayby_Mucizem Anneyim111 ne sacma drek sana soylerim yada dogumda demesi cok sacma saygisizca bir konusma partide yapabilirsin bu en dogal hakkin baska bir devlet doktoruna git dokotr degistir canim benim
Anneyim111 Bayby_Mucizem bulunduğum şehirde malesef bı tane devlet hastanesi var öbür doktolar ondan da beter kuzenlerimle aynı anda hamile kaldık birine düşük yaptırmaya kalktılar birine çocuğun engeli dediler ikiside sapasağlam aldı çocuklarını kucaklarına