bebek_29 biz mamas papas ocarro aldık. Travel sistem puset ayrı aparat ile takılıyor. Puseti çok az kullandık ama biz bebek arabasında, daha çok arabamızda takılı bıraktık. O kadar konforlu bir araba ki 2 aylıkken normal arabasına yatmaya başladı, tank gibi bebek içinde aşırı rahat. Ama çok ağır ve büyük bir araba ona göre almak gerekiyor. Biz yanında bir de sonradan cybex libelle alıp kullandık. Şu an libelle ile devam ediyoruz. O da ekstra hafif ve küçücük oluyor katlanınca.
Ocarro nun konforu yok tabii ama pratikliği daha güzel, 1 yaşında kızım artık pek kullanmıyoruz mamas papası. Ama koşullar uygunsa kesinlikle önereceğim bir arabaydı ilk dönemler için özellikle. Hem her türlü eşyayı kolaylıkla taşıyabiliyorsunuz hem sürmesi çok konforlu taşlı, bozuk yollarda bile, tentesi çok aşağı iniyor, tam yatıyor, geniş yatak kısmı, uv korumalı tente, çift yön özelliği falan çok iyi arabaydı.