Merhaba sevgili anneler, 38+2deyim çok kaşıntım olduğu için kadın doğum acile geldim nstde sancım çıktı kendim öyle pek hissetmiyorum açılmam yok fakat şimdi serum taktılar sancılarımın düşmesi içinmiş sonra tekrar nstye bağlanıp düşüp düşmediği kontrol edilecek endişeleniyorum bebeğim geliyor olabilir mi bana şu an serum takılması olağan bir durum mu