Küçük bi ilçedeyim ben haftam ileri erken değil ama doğum zamanı acil bi şey olursa ambulansla merkeze gönderiyorlar. Şartlar müsaitse orda da olabilir ama genelde gönderiyorlarmış. İlk doğum olduğu için sezaryena falan dönerse diye şehir hastanesine gönderiyorlarmış