Manolya89 24. Hafta itibariyle cok agrim olmaya başladı doktorum normal demisti suan 26 oldum ve yerimde kıvranıyorum, bi geçiyor bi tekrar başlıyor böyle agrirsa hastaneye gidebilirim. Benim ağrılarım ilk haftalardan beri oluyordu, doktorum normal dedi💖 bu haftalardan sonra rahim genişlemesi karın genişlemesi oluyor arastirdigim kadarıyla onun ağrıları da var, adet zamanın yaklaştıkça onun ağrısı ekleniyor.