28 günlük anneyim.gög0s uclarım acıyor.bebek düzgün kavrıyor aslında ama neden oldu bilemedim.lansinoh gögüs ucu kremini kullanıyorum ama her emzirme sonrası mı sürmem lazım.birde yıkanmasına gerek yok diyor.kullanan var mı aranızda ne kadar sürede işe yaradı nasıl sürdünüz birde yıkadınız mı?