Tugce44 canım 22+4 haftalığım. Belimin ağrısından ağlıyorum. Pöçük ağrısı da çekiyorum. İlk haftalar da kanamam gelmişti damla damla. Geçmişti çok şükür.plesanta da aşağıda dedi. 2 gün önce bardaktan boşalırcasına kanamam geldi. Doktora gittim eşiNin altında bi damar kanama yapmış dedi. Kasıklarımda ağrıyor. İlk gebeliğim. Valla halim perisan ama çöl şükür bebeğim iyi 🙏