Beyazmelekkk bence umut etmeyin, geçen habekirlerde izledim milletvekilleri meclise gitmiyormuş şimdiden tatile girdiler denilebilir, zaten 1 temmuzda tam kapanacak. Çıkmaz bundan sonra bi yasa. Ben de çok bekledim ama olmadı her şeyin hayırlısı olsun