Bibebek_2kedi Yarın sabah sezeryan doğum yapıcam spinal ve ilk doğumum olucak hem heyecan hem korku hem panik var çok değişik duygular içindeyim doğum için filan önerebileceğiniz tavsiyeler vs. Varmı ? Yarın başka kimler doğuma gidiyorrr
Ayden6 Bibebek_2kedi Allah kolay kurtarsın sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼epidural olmuştum. Spinal içinde geçerli mi bilmiyorum sonrasında sade filtre kahve iç demişlerdi bana. Şiddetli baş ağrısı olabiliyormuş. İçmiştim bende baş ağrısı olmadı
Aydur_4242 Bibebek_2kedi bende perşembe günü ikinci dogumuma gircem sezeryan allah yardımcımız olsun yanına kahve alin bide hoşaf yapın kayısı dut uzum falan karistirin hem sut yapar hem kolay gaz çıkartmak icin
h_h_momss Bibebek_2kedi benimde yarın doğumum var ilk doğumum, inşallah sağlıcakla kolaylıkla kucağımıza alırız 🤲🥺
Bibebek_2kedi Azraa33 Kendime 2 tane pijama takımı 1 tane sabahlık koydum 2 çorap koydum lohusa tacı terliği koydum hastane çıkışı için rahat bi eşofman takımı koydum alt üst iç çamaşırları deepend göğüs ucu kremi ve göğüs pedi koydum
3_bebelianne Bibebek_2kedi muayene gidiyorum bende gün verecek benimde sezeryan heyecanlıyım sanki doğuma gidiyor gibi üçüncü bebeğim olacak ama ilk gibi sil baştan😂🙈 dilerim ki sağlıcakla kucağına al🤲🏻
Bibebek_2kedi 3_bebelianne Amin inşallah hepimiz sağ Salim sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🫶
3_bebelianne Bibebek_2kedi teşekkürler güzel dileklerin için amin inşallah canım sağ salim alalım kucağımıza inşallah💓
Cansu_22_25 Ben de hastaneye gidiyorum az az su gibi akıntı var ve iki gün önce hafif leke geldi ağrım sancım var ve oğlum 39 haftalık olacak iki gün sonra ama ultrasonda 40 gözükecek bir hafta önde
Bibebek_2kedi Cansu_22_25 Ayy hadi hayırlı olsun çoğu gitmiş azı kalmış Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏