tkkece 6 gün önce doğum yaptım şu an göğüs uçlarım baya yara oldu tişört değince bile aşırı acıyor ve kanıyor, sezaryen olmuştum daha sütüm de tam gelmedi şu an mama veriyorum. Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?
dlnyny tkkece bana sütümü sağmak çok iyi gelmişti. Gümüş kapak kullandım o da inanılmaz iyi geldi. Geçmiş olsun🌸
ikimelekannesii22 tkkece eczaneden krem almıştım onu sürmüştüm markasını hatırlamıyorum sorarsanız verirler