Bsra145 Kızlar 36+4 ve hala hastane çantam hazır değil 😂 bu rahatlık neden bilmiyorum, aslında her şeyim hazır sadece çantaya koyması kaldı ama hiç acele edesim gelmiyor garip bir şekilde
Ozgeanne Bsra145 merhaba 💐 ben de bu durumu erteleye erteleye doğuma kadar yolu var diye düşündüm 🤣 sonra bu durum sanki çanta hazır olunca doğuma gideceğim düşüncesi ile birleşmiş bende sonradan farkına vardım. Hâlâ eksik var mesela depend vs gibi ufak tefek gerisi tamam diyebiliriz umarım 😅
Ronza Bende 36+3 herşeyi hazır ama çantamı hazırlamadım yarın kontrolüm var doktara gideceğim ona göre hazırlayacağım sezeryan olacağım
Denizgiller Çantaya bebek anne ihtiyacı dışında kahve pecete vs koyuyormusunuz özellikle devlette doğum yapacaklar için soruyorum ben kararsızım biraz hem halledilir diyorum hem sen al nolur nolmaz diyorum kararsızım
Bsra145 Denizgiller bende devlette yapacağım Allahın izniyle, özelde doğum yapan arkadaşım kahve de koy dedi ama bana çokta gerekli gelmedi açıkçası kahveye ihtiyacım olursa zaten hastanenin kafeteryası var
Mry2020 Denizgiller mutlaka alın ıslak mendil kâğıt havlu kâğıt bardak su içecek atıştırmalık vs termosta çay kahve
MervEslinArden Bsra145 35+4 te sancılandım serumlarla durdurdular sadece yatarak geçirdim günlerimi 36+4 te gene sancılandım ilk doğum sezeryan dı o yüzden sezeryana alındım düzenli sancılar geldi diye
Denizgiller Bsra145 saat aklıma takılıyor 24 saat acık mıdır bide şehir hastanesi herşey uzak o yüzden alsam mı dedim
Ozgeanne Bsra145 yani korku var tabii ikinci gebeliğim hani sezaryen sürecini de biliyorum biraz daha çok sonrası ev ortamındaki bunca zamandır sürdürdüğümüz düzen için endişeliyim şundan dolayı oğlum 2.sinif olacak ve ben ilgileniyorum okul vs ile inşallah onu aksatmam ilgi yönünden vicdan terazim burada beni yoruyor 🙄🥲 Ve son zamanlardaki ağrım yani sanki çıkacak gibi ağrıyor alttan ay cildirmalik😂