Merhabalar 20. Haftadayım fakat en ufak iş yapma da kasıklarım ağrıyor özel bölgemde kasılma oluyor gibi sanki 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım erken doğum riski için doktora gittim fakat her şey normal dedi kaç gündür geçmek bilmiyor yaşayan var mı acaba ?