Kızlar selam 7 haftalık hamileyim 1 kızım var tabi kızımdan sonra 1 kimyasal 1 de düşüğüm var şuan o kadar kaygılıyım ki psikolojim bozuldu sürekli ağlama isteği var ve kendimi dinliyorum sanki gebelik belirtilerim hafiflemiş gibi hissediyorum ve aynı şeyleri tekrar yaşamaktan korkuyorum bi gün kendimi gebe bi gün sanki hiç bişey yokmuş gibi hissediyorum var mı benim gibi olanlar