Kubra001111 Kızlar doktorum ada çayı,ananas,hurma yürüyüş merdiven inip çıkma aksak yürüyüş başla dedi artık hepsini yapacagim inşallah Ada çayına başladınız mı günde kaç defa içiliyor siz neler yapıyorsunuz normal doğum olması için
arinmommy Kubra001111 37+2deyim. Sabah öksürdükten sonra sıvı geldi sızıntı gibi. Amniyotik sıvı mıydı diye onun kaygısını yaşıyorum nabzım da yüksek atıyor
Mavisannexl Kubra001111 38+6′yım 1 haftadır günde 5 6 hurma dünden beri ara öğünde 1 dilim ananas yiyorum merdiven inme yürüyüş aksak yürüme bunları da fırsat buldukça yapıyorum 1 haftadır evde çömelme pozisyonunda bi süre duruyorum ama herhangi bir belirti hala yok
CoolMamaMode Kubra001111 aynı şeyleri doktorum önerdi - Ada çayını sabah akşam iç dedi . Diğerlerini de işte üç dilim ananas üç tane hurma yiyorum - plates yapıyorum evde esneme hareketleri merdiven her gün yapamıyorum bunları yapıyorum şimdilik . Haftamız aynı .. bakalım ne zaman gelecek bebişler :)
Kubra001111 Noluyoya 37 itibariyle başlanıyor şunu yaptim diyip kolaylaştıran bişey varsa onu da yapalım artık zaman yaklasiyo 🤩🥰
Berivanvv Bende bugün itibariyle 37*O şuan hiç bir belirti yok.sadece artık yürümekte aşırı zorlanıyorum sadece uzanmak istiyorum
Kubra001111 arinmommy bende öksürdum sızıntı gibi geldi ama bende idrar baskı yapıyor öksürunce daha önce de böyle olmuştum
arinmommy Kubra001111 yani idrar gibi değildi benim o yüzden kaygılandım kokusu da yoktu ve su gibi şeffaftı
Kubra001111 Mavisannexl doktorum 40 haftaya kadar normal doğumu bekleyelim ondan sonrasına riske atmak istemiyorum diyor Haziran sonuna kadar bekleriz diyo yanu
Mavisannexl Kubra001111 40 haftadan sonrası riskli olabiliyormuş bebegin diskisini yutma riskinden dolayı Rabbım sağlıkla kucağımıza tek nefeste almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
Kubra001111 Mavisannexl ya benim vajina bölgesi çok agriyo adım atarken yatakta dönerken kanala indiğini anlar miyiz yada nasıl anlarız acaba
Kubra001111 Mavisannexl amin amin kolayca evet doktorum da riske atmayalım diyo o yüzden bakalım inşallah kolaylıkla normal doğumla gelsin🥰🥰