Canım endişe etmeni istemem aynı sebeple oğlum 4 gün yeni doğan yoğun bakımda tedavi gördü . Bebekler göbek bağından çok kolay enfeksiyon kapabilir bunun en büyük belirtisi zaten ne yazikki koku yapması. Bence beklemeden acilden giriş yap. Enfeksiyon bu ay grupları için riskli