Buse4161 ben 4. Ayı bitirmek üzereyim bulantı ilk haftalarda çok oluyodu ama yorgunluk ve uyku had safhadaydı şuan çok iyiyim şükür 🙏🏻 bulantı, göğüs hassasiyeti hepsi geçti enerjim de yerinde sürekli uyumuyorum 😅 ama şimdi de biraz bel ağrısı ve bacak ağrısı var yine de şükür bitti ilk trimester. He bir de burun kanaması ile beraber mide yanması eklendi ama gerçekten bazen unutuyorum hamile olduğumu