40+6 da sabah 09.30 da yatışım yapıldı suni sancı verildi . 2,5 cm açılmam vardı. Suni sancı verilirken hastanede yürüyüş yaptım pilates topunda zıpladım. sancıları pilates topunun üzerinde atlattım. Sancım 2 dk ya bil düşmüştü . 6 cm açıklığa ulaşınca saat 17-18 gibi ikinci suni sandı serumum takıldı . O saate kadar sancılar baş edilebilecek gibiydi . Epidural istemiyordum . Ta ki ikinci serum takılana kadar. 6 cm açılma var ve biraz daha sancıya dayanamayacağımı düşündüğüm için epidural istedim. O sancıyı çekmektense epiduralin ağrısını çekerim dedim . Çok da zorlanmadım açıkçası. 9cm açıklığa ulaştığımda saat 21 civarıydı . Doğumhaneye alındım ve 15-20 dk içinde 21.26 da mucizem geldi. Tabi kesi atıldı dikişlerim var ama çabucak ayaklandım .