Kızlar merhaba , 22 haftalık hamileyim ve erken doğum riskinden dolayı 1 haftadır yatıyorum biraz sıkıldım ama isyan etmekte istemiyorum ben ve bebeğim iyi olalım mecburen yatmaya devam . Böyle hamileliği yatarak geçirenler varmıııı? Neler yaptınız bu süreçte ? Psikolojik olarak nasıl başa cıktınız ?