Yuuki Kızlar sezaryen doğum tarihlerinizi almaya başladınız mı 🌸 son aya girdik daha konuşmadık doktorumla tarih hakkında, acaba hangi gün olur meraklardayım 🙂
Kehiylun Yuuki 12 Ekim sat sezaryen tarihini 35. Hafta alacaktık yani bu cumartesi ama beni çok zorluyor yarın ağrılar için kontrole gideceğim o zaman alırım gibi doktor 2 sezaryrn aram çok kısa olduğu için erken alacaktı yüksek ihtimalle bu ağrılardan kaynaklı 36. Hafta içerisinde alacak heyecan doruklarda 🥰🥰 temmuz annesi iken haziran annesi olacağım yüksek ihtimalle
Kkardelenn1 Yuuki Sat 22 Ekim ☺️yarın kontrolümüz var ama doğum şeklimiz belirsiz 37. Haftada doğum planlanacak bir onu söyledi doktorum bebeğin durumuna göre sezeryan veya normal belli olacak ☺️
Tueoku Janssue 17 Ekim SAT henüz hiç konuşmadık doğum sürecini 33+5 im doktor mu dedi direkt sezeryan diye siz mi istediniz 🥹
2Princess1Mom Yuuki Tam net günü konuşmadık balım, ama temmuzun ortasına kalmaz başında 5-12 temmuz arası alırım dedi. 38. Haftada. 36. Haftadan sonra daha net konuşalım dedi. Ayın 20 sinde randevum o zaman verir heralde günü. 🤭
Yuuki 2Princess1Mom Benim doktor hiç öngörüde bulunmadı ya seninle peşpeşe gideceğiz ama bakalım önce hangimiz 🥰
Kehiylun 2Princess1Mom inşallah 🥰 zaman yaklaştı ama aynı zamanda yaklaşmadı gibi de çok ilginç değil mi ? Bir an önce kucağıma almak istiyorum kızımı
2Princess1Mom Kehiylun Ay evet son zamanlar geçmiyor. Sıkıldım bende, hem bir an önce kucağıma almak istiyorum, hemde hep karnımda dursa tekmelerini hep hissetsem diyorum. 😍 Sağlıkla kavuşalım inşallah. 🤲❣️
Kehiylun 2Princess1Mom amin inşallah🥰 benim tüm hazırlıklar tamam ama sanki eksiğim çok varmış gibi hissediyorum bazen korkuyorum ya daha erken gelirse kızım eksikleri olursa diye
gunesveguney Yuuki 39. Hafta dedi doktor sadece ben de 5 Temmuz istiyorum 39+1 olmuş oluyorum uygun dedi bakalım 🥹 Çok az kaldı çok heyecanlanıyorum 🥹
Yuuki gunesveguney Benim istediğim tarihte sizden iki gün sonrası ama 38 içi oluyor sanırım benim de fikrimi alır kabul ederse çok mutlu olurum 🥲
2Princess1Mom Kehiylun Haha sorma, 2 gündür kıyafetten midem bulandı. 🤣 Ben yeni yeni hazırlık yapıyorum daha. 🤭Kesin birşeylerim eksik kalacakta hadi hayırlısı 🤭 2. Kız bebiş olunca rahat davrandım baya. Ama yumurta uca dayandı. Fenalık geçirdim kıyafetten. 🤣