Nargissos Haftadayım sağ kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor acıtıyor yani. yaşayan oldu mu daha önce doktoruma telefonda sordum korkma geçmezse yarın gel dedi
Oznurcivan Nargissos Bende 22+1 haftalığım benim de oluyo ve aşırı derece de bel ağrım oluyo gece yatamıyorum kac kez kalkıyorum bebekte sürekli kasıklarıma vuruyo sizin de böyle oluyor mu
Gozdeyy Nargissos benim kasık agrım var dün yürüyemeyecek kadar kötüydüm ama lekelenme kanama olmadıgı sürece korkma demişti doktorum bilmiyorum
Nargissos Oznurcivan bel ağrım yok şuanlık ama iki gündür sancı var kasılma gibi. Uygulamada yalancı sancılar olabilir diye bir sey okumuştum aslında biraz içim rahatladı ama
Evremk Benimde geçen hafta kasıklarımda ağrı oldu. Doktora gittiğimde bebek fazla aşağıda dedi progestan verdi. Hala ara ara kasık ağrıları oluyor. Siz ne yaptınız bu süreçte