Mey58 çok şükür sağlıklı gebelik geçirdim. 40 hafta 2 güne kadar beklemekle ilgili sakınca görmedi doktorum. Ayrıca çatım müsait ve 2 cm açılmam da vardı. Bebeğimizin kilosu da yerinde. Bu yüzden artık başlamakla ilgili bir sakınca görmedik. Ben dün dizlerimin üzerine düştüm doktora gittim ama riskli bir durum yok. Bu sabah bir gün önce gelmek istediğimi söylediğimde doktorum sakınca görmedi. Ben de korkmuyorum nişanım da geldi. Belki yatışa kadar kendi sancımla gidebilirim