Bende detaylı usg yaptırdım kanamam vardı cinsiyeti öğrenmek istemedik eşim biraz heyecanlı olsun diye erteledi 13 haftayız ama detaylı da doktor female diye belirmiş bir yerde okumuştum male erkek female kız oluyor aciklama olarak 😊😊😊 bilginiz varmı detaylı da böyle olduğunda