Dün bütün gün evde neden doğum başlamadı diye kendi kendimi bunalıma sokmuştum. Gece yürüyüşe çıktık. Aksak gebe yürüyüşü yaparken aniden dizlerimin üzerine düşüverdim. Karnım sıkışıp diyaframıma baskı yapınca mecburen kendimi önce sola sonra sırt üstü devirdim. Tabi çok korktuk. Hamilelikte pilates yürüyüş yaparken aman dikkat edin anneler. Zaten dengemiz şaşıyor vücut ağırlık merkezi değişiyor. Bacaklara ani kramplar girebiliyor. Benim gibi bir korku yaşamayın. Kadın doğum acile gittim ne olur ne olmaz diye ağrı sancı olmasa bile devlet acildeki doktor risk alamayız sen gitmezsen sevk ederim dedi.. çok şükür nst ultrasonda bir travma çıkmadı. Yarın için yatış istedim doktordan. Normalde 40w1 de yatış yapacaktık 40’da gelmek istediğimi söyledim suni sancıyla başlayacağız eğer risk görmezse 🙏