Merve43 Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim bu akşam hapşırınca kasıklarınma çok keskin bıçak saplanir gibi agri girdi 2 3 saniyede gecti ama cok can yakiciydi boyle agrilar yasayan var mi aranizda bebege bissy oldu diye korkuyorum.
Gokceeee Merve43 merhaba bende 16 haftalığım gebeligimin başından beri aynı kramplar banada oluyor korkulacak bişey yok normal dedi doktorum😊
Deletedmom325 Merve43 ben de çok yaşadım hem de artık o acıyı hissetmemek için hapşırmaktan korkuyordum. Su an 18+4olduk artık olmuyor umarım geçer seninki de
Meripella Bana hep oluyo 😂 tribe giriyodum oldukça doktoruma söylemiştim normal ağrı yapması boşuna kendini kasma dedi. Hassas dönemlerin dolayısıyla hapşırınca kaslarını sıktığından ağrı olur demişti.
MomNalbant Merve43 ay ben 😓 çok yaşadım bunu bende merak edip başlık açmıştım normalmiş şimdi geçti 17 hafta olduk.. kendini kasma canım acıyacak diye düşünerek.. ona dikkat et rahat hapşur öksür vs korkma yani☺️
Merve43 Çok teşekkürler arkadaşlar ben yakın zamanda bebeğimi kaybettim de doğum sonrasında. Şimdi ikinciye hamileyim en ufak bisey de korkuyorum kalbi duracak diye. Çok keskin şiddetli bi acıydı hemen geçti ama beni mkrkutmaya yetti
MomNalbant Merve43 aynen bende öyle oluyodum her defasında çok korkuyodum ama normalmiş dediğim gibi zaten geçiyor bi sure sonra 🤗🤗
Yasminzuyka Bende de oluyor hapsurduktan sonra sizim sizim sizliyor. Birde sakın hapsurugunuzu tutmayin rahat rahat hapsurun tutmak cok zararliymis.
Merve43 Yasminzuyka peki o şiddetli ağrı bıçak saplanır gibi mi oluyor ben çok korkuyorum bebege bisey oluyo diye
Yasminzuyka Adet agrisi gibi oluyor ama ben de bulanti kusmada da hat safhada kasiklarim cok agriyo öğürtülerden sonra demistim cok normal kaslar kasiliyor sıkıntı yapmayın demisti.