Kızlar bundan yaklaşık bir ay kadar önce idrarda protein kaçağım çıkmıştı gitmediğim doktor kalmadı ilaç falan vermiyorlar perşembe günü hastane randevum var ama ben çok korkuyorum doktor tansiyonun yükselirse gel demişti sadece dedikleri tek şey bu başına gelen var mı nelere dikkat etmem gerekiyor. Bir tanıdığımın yakınında da olmuş yediklerine dikkat etmiş geçmiş ne yapmam gerek sizce