Melike_mlke Hanımlar nasıl gidiyor hamilelik bazen sizde korkuyor musunuz bebeğim iyimidir yaşıyormududur diye yoksa bir tek bende mi var bu korku endişe
Smtpll Melike_mlke merhaba ben de bugün 5+4 oldum yarın ilk randevumuz var doktora kese kontrol için ama benim hiçbir belirtim yok hafif göğüs agrilari dışında siz ne durumdasınız acaba belirtileriniz var mı bulantı vs
Melike_mlke Smtpll yok şükür bulantı fln sadece halsizlik yorgunluk karın şişliği var ama herkes belirti olucak diye bir şey yok benimde ilk 2. Haftamda yoktu
Smtpll Melike_mlke evet canım oda doğru tabi ben ilk bebegimi kalbi durduğu için kaybettim 8. Haftada falan o yüzden bunda ekstra endişeliyim sürekli kendimde belirti arıyorum
THM Smtpll aynısını bende yaşadım aralıkta embriyo büyümedi. Kürtaj oldum. Şimdi 6+5 olduk yarın kalp atışını duyacağız nasip olursa. Dua edin. O korkular bende de var bişey olacak diye tedirgin yaşıyorum. Saatler geçmiyor artık 🤲🤲
dalginkiz 4.hafta benim kasıklarım ağrıyor az az ama korkuyorum kızlar birde ilk beta testim silikti 3 gün sonra yine yaptım belki artmıştır diye yine silik koyu olması gerekmez miydi 😔 yarın kan vereceğim
beyzanursrc dalginkiz canım benimde betam 75 iken silik çıktı gebelik testim, en doğrusu kan vermek en net sonuç için
beyzanursrc Bende 6 haftanın içindeyim yarın ilk muayenem olacak, sabahları ve acıktığımda mide bulantılarım var, aşırı derecede iştah açıklığı ve şişlik hissim var
Smtpll THM yaa çok üzüldüm peki neden böyle oluyormuş doktorunuz bir şey söyledimi yaşınız kaç bide herhangi bir genetik hastalık varmı
Zhde Benimde 6 hafta oldu kese 1 gün geride kasıklarda bı kasılma oluyo sizdede oluyomu ara ara bazen küçük küçük geliyo
Karumrysa Merhaba arkadaşlar 6 haftalık dün akşam ve yine bu saatlerde tuvalete gittiğim zaman iç çamaşırım da yok ama peçete de yoğurt kıvamında kahverengi leke geldi ama çok çok az normal mi endişe etmeli miyim