Anniskoo0634 evet normal doğumlu biraz zorlandım ama o da ağrım sürekli değildi girip çıkıyordu bu da beni çok yordu yaklaşık 2-2.30 saat sürdü doğum yapmam ama son anda Rabbim gerçekten onun sabrını cesaretini veriyormuş bir cesaret geldi arka arkasına 4-5 defa güçlü ıkındım kafasının geldiğini falan hissettim sonra birden baktım kucağıma verdiler