Kizlar gebeliğim 40 haftayı geçiyor artık 2 gün önce acile gittiğimde kontrol için çatı muayenesinde bebeğin başı baskı yapıyor aşağı demişti ve aşırı kasık ağrım var asla yürütmuyor ağrı yapıyor bebek başını hissediyorum demiş ama hala ne gelen var ne giden Nisan su sancı birşey yok onerebilecegimiz birşey var mı yoksa suni sancı verecek 😔