Nurtanesininannesi Merhaba anneler, bana plasenta previa teşhisi kondu, bebeğin eşi aşağıdaymış ve zorlu bir sezeryan olabilir dedi doktor. Gaziantep’te önerebileceğiniz riskli gebelik doğumu yaptıran bildiğiniz iyi doktorlar var mı?
Bsrass Seda2727 ben altı ay önce sezaryen şeklin de kist ve yumurtalık ameliyatı oldum bıçak parası olarak sadece 40 bin vermiştik dediğim profesör de şuan için bilgim yok sezaryen için başka doktora gidiyorum şimdi
ozlem_2727 Nurtanesininannesi bende riskli gebeyim nurettin kavcıya gidiyorum ama doğum ücreti biraz beni aşıyo kemal bayındırda seldayada gitmiştim benim riskim hipertansiyon oluşu ve kabul etmişti klinik olarak riskli gebelik kabul etmeyen çok yer var
Bsrass Seda2727 Amerikan Hastanesi Faruk bekir gidiyorum canım geçen hafta cuma günü sezeryan oldum 30 bin
ozlem_2727 Nurtanesininannesi bakıyor ama. Ben son yaşadığımdan sonra asla gitmedim. Gitmem de aynı hastanede ayşe güler var ilk defa gittim ve bilgisi davranışı. Çok. Hoşuma gitti isterseniz ona gidebilirsiniz