seda_ay 3 gündür sancı çekiyorum ilaç verdiler kullandım ağrıyı dindirmiyor serum yiyip duruyorum oda bir iki saat geçirip sonra başlıyor başına gelen varmı nasıl geçirdiniz
zeydinannesi_ Gebelikte olmuştu benimde bol su serum takviyesi ve parol serum vurdular öyle toparlandım
Kamiy Merhaba hanımlar 12 haftalık gebeyim benim de kanımda enfeksiyon çıkti 9.5 ama doktor bişey yazmadı sadece bol bol su iç dedi ve zencefil çayı iç dedi ben de korkuyorum ne yapmaliyim
seda_ay Kamiy benim geçti toz vermişti ilaç onu kullandim sonra bol su ve sade maden suyu içtim günde bir kere