altayimmm25 duyguu11 son haftalarda yere çömelip bezle yeri öyle silin diyorlar doğumu kolaylaştırması açısından 💘
gunesveguney duyguu11 niye sıkıntı olsun anlamadım ama olmaz yani 36 haftalık olcam bende günlük temizliğimi yaparken koltuk sandalye de çekiyorum süpürge de tutuyorum viledayla yer de siliyorum 😅 en başından beri normal bir şekilde her şeyi nasıl yapıyorsam öyle yaptım hala da yapıyorum sıkıntı niye olsun onu anlamadım
Esrashnkya duyguu11 35 hafta dün cam sildim 😅 37de artık ekstra hareket etmeniz egzersiz yapmanız gerekir doğumun kolaylığı için. Bişey olmaz yani
Prenses6- duyguu11 bi sıkıntı yok zaten ayakta siliyorsunuz bende 37 hafata 3 gün oldum hala evlerimi dip bucak temizliyorum artı hayvanlarım var onlara bile bakıyorum tandıra ekmek yapıyorum
gunesveguney duyguu11 yok ya suyu komple doldurmuyorum ben bir sıkıntı olmuyor bişey olmaz onlardan da o kadar 😅 silip süpürürken sandalye kaldırıyorum koltuk ittiriyorum aşırı aşırı yük kaldırmadığın sürece bişey olmaz o kadar basit değil yani bi sıkıntı olması. Yabancılar halter falan kaldırıyor ya 🙈
Esrashnkya duyguu11 erken doğum riskiniz yoksa ekstra bi ağrınız sancınız yoksa dikkatli davranarak istediğinizi yapabilirsiniz 🥰
Opmiyimgebeyim Eski hamişlerin tarlada kazı yaparken doğurduğunu ve doğumdan sonra kazmaya devam ettiklerini düşününce, eğer bir risk yoksa vileda bence minicik bir şey🫠😁
Mrvsmt2502 duyguu11 doğumu kolaylaştırsın diye 37 den sonra her hafta yerleri ellerimle çömelip sildim viledayla bir şey olmaz canım
Anniskoo0634 duyguu11 çömelip bezi elime alıp ördek yürüyüşü ile yerleri silen ben 😄 37. Haftadan bisey olmaz tabiki hatta artık doğum egzersizlerine başlamakta fayda var
KLORAKHANIM duyguu11 hamileligimin başından sonuna temizlik yapmıştım şimdi 2. Ye hamileyim gücüm yetse koltugu bile çeker temizlerim Bu arada koltuk halı perde ne varsa sildim yıkadım bi sorun olmadı
Cihanella Ben pek yapmıyorum açıkçası ama ara bir kanamam olmuştu ondan çekinmiştim. Dikey süpürge ile süpürüyorum ama yer silmiyorum 😂 eşime arada 15 te bir de abla geliyor. Ama yer silsem kovayı küvette bırakırdım. Ordan gidip gelip silersiniz.
Mavisannexl duyguu11 38+6′yım dün sildim sancılı veya şuan için sıkıntılı bir durumun yoksa bir sorun olmaz merak etme canım